Kalle Volkov jagas Facebookis oma kummalist kogemust Tele2ga. Tema sõnul tuleb iga kahe aasta tagant üle vaadata oma mobiilikulud, aeg läheb edasi, hinnad alla, tingimused paremaks – kuid operaatorid sellest kõva häälega ei räägi. Mõnikord on lahkumine aga ootamatult kulukas.
Häälekas klient pääses Tele2 ootamatust nõudest
Paar aastat tagasi otsustas Volkov hindu ja pakkumisi võrreldes Tele2 kasuks, sest muu hulgas pakkus ettevõte talle ka 400-eurost ostusoodustust.
«Ostsin kõrvaklapid, olin esimesed kaks kuud rahul ka. Siis pidin esimese uue numbri võtma lisaks olemasolevale, mingit mõistlikku soodustust sellele enam ei antud, tavaline letihind. Okei, saan aru, klient neelas konksu, las nüüd lohiseb. Aga see, et kõik toimingud (äriklient) võtavad aega 3+ päeva, ei meeldinud väga,» kirjutas Volkov.
Tema mure selle pärast, et kohati pole levi, ei saanud ettevõtte poolt mõistvat tagasisidet.
Aasta ja 11 kuud hiljem alustas Volkov uut ringi, sest mobiilioperaatoreid peab teadupärast vahetama, et enda elu soodsamaks teha. Uusi pakkumisi vaadates otsustas ta Elisa kasuks, osaliselt ka seetõttu, et neil on levi seal, kus tarvis.
Varasem ostusoodustus Tele2 käest oli Volkovil tingimusel, et ta on klient kaks aastat – selle tärmini kukkumiseni oli jäänud kaks nädalat. Kuna reeglid on reeglid, oli ta nõus pärast Elisasse ülekolimist ka viimase kuu jagu ostusoodustust tagasi maksma.
«Ilmselt ei pea lisama, et viimane arve, mis tuli pärast tähtaja kukkumist, ehk siis 24 kuud ja kaks nädalat peale lepingu sõlmimist, sisaldas lisaks kuutasudele ka täissummas ostusoodustuse sissenõudmist,» kirjutas ta.
«Kuna ma olen loll, aga selle eest järjekindel, kirjutasin Tele2 klienditeenindusele ja tollele kliendihaldurile, viisakalt. Arvake ära, kas tuli vastus? Aga meeldetuletuskirjale nädal hiljem? Loomulikult mitte!»
Loo moraal oli Volkovi sõnul see, et ka peenikest kirja tuleb mitu korda lugeda ja kõik üksikasjad üle küsida.
Paar päeva pärast postituse avaldamist otsustas Tele2 siiski ülearu küsitud summa tagastada ning asja ära klaarida.
«Tegemist on äärmiselt kahetsusväärse juhtumiga. Oleme kliendiga suhelnud ning leidnud talle sobiva lahenduse. Oleme alati tänulikud klientidele, kui nad juhivad tähelepanu meie arenguvõimalustele,» tõdes oma kommentaaris Tele2 personali- ja klienditeeninduse direktor Sirli Seliov. «Selle juhtumi õpikohana vaatame üle jääkväärtuse protsessi ja teeme muudatusi kliendisõbralikkuse suunas.»
Volkovi kinnitusel on vabandused vastu võetud ja tal oli hea meel, et asi lõpuks klaaritud sai.