Laevakütuse müüjad soovivad merele rohkem ankrualasid

Jaano Martin Ots
, toimetaja
Copy
Eesti punkerdamisteenuste lipulaeva, LNG-punkerlaeva Optimus esimene punkerdamine Tallinna Vanasadamas ööl vastu 5. novembrit 2021. 
Eesti punkerdamisteenuste lipulaeva, LNG-punkerlaeva Optimus esimene punkerdamine Tallinna Vanasadamas ööl vastu 5. novembrit 2021. Foto: Eesti Gaas

Eelmisel aastal suure tähelepanu alla sattunud Venemaa naftatoodete ümberpumpamine tankerilt tankerile (STS) Paldiski lähedal päädis veekogudel ohtlike ning kahjulike jäätmete korda reguleeriva valitsuse määruse muutmisega.

Laevakütuse pakkujad ehk punkerdajad leiavad, et piirangud said liiga karmid.

Riigikogu liige ja endine Kihnu Veeteede reeder Annely Akkermann toonitas, et laevade paremaks teenindamiseks tuleb lisaks laevandusseadustele korda teha ka taristu ning peale sadamate laiendada ka merel asuvaid ankrualasid, kus laevadele teenuseid osutatakse. Akkermann selgitas, et ükski laev ei suuda Lendava Hollandlasena igavesti meredel seilata ning lisaks kaupade lastimisele-lossimisele vajab ka laev ise mitmesuguseid teenuseid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles