Tarbija tellis Bolt Foodi kaudu toitu, kuid kuller unustas osa toitu restorani. Tühja kõhuga jäänud inimese hinnangul pidanuks Bolt saamata jäänud toidu eest talle osa raha pangakaardile tagastama, kuid Bolt Food oli teist meelt.
Põnev tarbijavaidlus: Bolt keeldus kulleri unustatud toidu eest raha tagastamast
Ettevõtte seisukoht oli, et tellimuse ajas segamini kuller, mitte ettevõte.
Bolt Food pakkus saamata toidu korvamiseks krediiti oma nutirakenduses. Tarbija, kes arvas, et lähiajal rakendust ei kasuta, soovis ikkagi raha tagasi. Õigluse jaluleseadmiseks pöördust kõhutäieta jäänud inimene tarbijakaitse ja tehnilise järelvalveameti (TTJA) tarbijavaidluste komisjoni.
Bolt Foodi hinnangul on leping sõlmitud tarbija ja kulleri vahel ning ettevõte ei ole taoliste tehingutega seotud. Nemad pakuvad vaid võimalust lepingut sõlmida. Komisjoni hinnangul on aga Bolt Food majanduslikult seotud toitu toova kulleriga ning seega vastutab ka toitu telliva inimese ees.
Bolt Food Eesti juhi Jaagup Jalakase kinnitusel on 25 eurot ja 26 senti tänaseks tarbijale ka tagastatud.