Üle poole Vene ettevõtjatest tunnistas müügimahtude vähenemist

Copy
Kreml.
Kreml. Foto: Scanpix/Bai Xueqi/ Zuma Press

Üle poole Vene väikese või keskmise suurusega ettevõtetest on seisnud märtsis silmitsi müügimahtude vähenemisega, selgus analüütilise keskuse NAFI küsitluse tulemustest.

«Üle poole Vene ettevõtjatest, ehk 54 protsenti, ütles, et nad on näinud müügimahtude vähenemist (mikroettevõtetes oli see 65 protsenti). See tekitas vajaduse vähendada tegevuskulusid ja 83 protsenti firmadest seda ka tegi,» ütles NAFI esindaja esmaspäeval Interfaxile.

Kõige tavalisem viis kulusid kokku hoida on vähendada neid reklaamile, IT-le ja marketingile (seda tegi 37 protsenti kõigist küsitletud ettevõtetest). 23 protsenti vähendas tööjõudu, 16 protsenti kärpis töötasu ning 15 protsenti suunas töötajad kodukontorisse. Ainult 16 protsenti küsitletud ettevõtjatest ütles, et nende äritegevuses ei ole olnud mingeid olulisi muutusi.

NAFI küsitles märtsis kõigis Venemaa föderaalpiirkondades ühtekokku 500 väikese ja keskmise suurusega ettevõtet kõigist peamistest majandusvaldkondadest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles