Päevatoimetaja:
Sander Silm

Elisa tõukas Telia mobiilside turuliidri kohalt

Copy
Elisa
Elisa Foto: Tairo Lutter

Turu-uuringute AS-i poolt käesoleva aasta alguses läbi viidud laiapõhjalise uuringu alusel on mobiilsidepakkujatest kõige rohkem kliente Elisal, kes pakub teenust 41 protsendile mobiilside klientide turust.

Turu-uuringute AS-i andmetel kuulub mobiilside koguturust Elisale 41 protsenti, Telia turuosa on 37% protsenti. Tele2 turuosa on võrreldes eelmiste aastatega aga oluliselt langenud ning ulatus käesoleva aasta alguse 22 protsendini.

«Kui siiani on Elisa ja Telia turuosad erinenud vaid paar protsenti, siis esmakordsel edestas Elisa Telia turuosa ja saavutas Telia ees ka selge edumaa. Aastaga võitis Elisa juurde uusi kliente nii Telia kui Tele2 arvelt. Tele2 on oma turuosa järjepidevalt kaotanud juba kolm aastat,» ütles Turu-uuringute AS-i uuringujuht Liis Grünberg.

Elisa peamine fookus on olemasoleval kliendil, sest valdavalt on meiega liitunud need tarbijad, kellel on juba Elisa kui teenusepakkujaga mõne teise teenuse raames hea kasutuskogemus.

Andrus Hiiepuu, Elisa tegevjuht

Elisa tegevjuht Andrus Hiiepuu rõhutas, et mobiilside turul saavutatu pole ühe aasta tulemus.

«See on samm-sammult ning aasta-aastalt kätte võidetud tulemus, milleni oleme jõudnud läbi järjepidevate ja stabiilsete tegevustike,» sõnas Hiiepuu. «Elisa peamine fookus on olemasoleval kliendil, sest valdavalt on meiega liitunud need tarbijad, kellel on juba Elisa kui teenusepakkujaga mõne teise teenuse raames hea kasutuskogemus.» 

Erakliendi segmendis ulatus Elisa turuosa Turu-uuringute AS uuringu alusel 42 protsendini, Telia vastav turuosa oli 35 ja Tele2-l 23 protsenti. Mobiilside koguturust moodustavad uuringu alusel omakorda 90% erakliendid ja 10% ärikliendid.

Tagasi üles