Sõja tõttu on kütuseturg muutunud volatiilseks ja nii Viking Line kui ka Tallink on kehtestanud reisijaile kütuselisamaksud, mis kehtivad 31. augustini. Konkurentide lähenemine kütuselisa suurusele on märkimisväärselt sarnane: Tallinna ja Helsingi vahel 1,90 suuna kohta, Tallinna või Helsingi ja Stockholmi puhul aga veel euro rohkemgi.
Tellijale
Kütusekulistajad paiskavad Läänemerele tuhandeid tonne kasvuhoonegaase
Mis laadi kütust laevad kasutavad, kus käib tankimine ja kui palju kütust merereisil kulub? Tallinki laevateeninduse osakonna keskkonnaspetsialist Andrus Vaher rääkis, et laevadel kasutatakse valdavalt kütust, mis liigitatakse kergeks kütteõliks. See erineb autodes kasutatavast diislikütusest eelkõige hangumistemperatuuri, leektäpi ja lubatud väävlisisalduse poolest.