Laev tuleb müüa enne suve, vastasel juhul peatub töö Werfteni tehases ning 1900 laevaehitusega seotud töötajat saavad koondamisteate. Kuigi huvilisi on mitmeid, ei kiirusta Saksamaa kohtu poolt määratud Werfteni ajutine pankrotihaldur Christoph Morgen laeva müümisega, kirjutas Bloomberg. Tema sõnul on protsessiga küll kiire, kuid äkkmüüki pole siiski vaja. «Meie eesmärk on saada kõrgeim hind,» ütles Morgen Bloomberg News vahendusel. Morgen ei täpsustanud, kes ostuhuvilised on, kuid vihjas, et võimalikud investorid on huvitatud ka laeva tellinud kruiisifirma Dream Cruises omandamisest ja taaskäivitamisest. Ka Dream Cruises kuulus Genting Hong Kong gruppi ning pärast emafirma maksejõuetuks muutumist läks samuti pankrotti. USA võimud saavutasid kahe Dream Cruises ristluslaeva arestimise Bahama saartel Kariibi merel, kuna laevad jätsid Florida osariigis kütuse eest maksmata 4,6 miljonit dollarit.
342 meetri pikkune Global Dream on planeeritud mahutama kuni 9500 reisijat ning sellest pidi saama kasvava Aasia kruiisituru lipulaev. Koroonapandeemia tõttu kaotas Genting Hong Kong aga suurema osa oma kasiino- ja ristlusklientuurist ning sattus raskustesse. Algselt kavandatud kahe hiiglasliku lõbusõidulaeva asemel suudeti ehitada vaid üks ning seegi on veel viimistlemata.
Ajutine pankrotihaldur Morgen ei kommenteerinud ka laeva lõpuni ehitamise hinda ega müügihinda, mille üle läbi räägitakse. Laeva ehitusmaksumuseks teatati algselt 1,8 miljardit dollarit, kuid pärast ettevõtte raskustesse sattumist on viidatud ka ehitusmaksumuse suurenemisele kuni 2,3 miljardini. Varem meediasse jõudnud andmetel on laevatehas Global Dream'i ehitamise peale juba võtnud 1,6 miljardit dollarit laenu ning Saksamaa metallitööstuse ekspertide hinnangul kulub laeva lõpuni ehitamisele veel 500-600 miljonit eurot.