Antud samm tuleb aasta pärast seda, kui Apple piiras oma mobiilse operatsioonisüsteemi kasutajate poolt jagatavate isikuandmete hulka.
Google piirab Androidis jagatud isikuandmete hulka
Google teatas uutest meetmetest, mis piiravad kasutajate jälgimist oma Androidi operatsioonisüsteemis, kehtestades piirangud viisile, kuidas veebireklaamitööstus saab kasutajatele tooteid reklaamida, vahendab Financial Times.
Muudatused, mida ei rakendata vähemalt kahe aasta jooksul, on mõeldud selleks, et piirata kasutajate andmete jagamist kolmandate pooltega, piirates reklaami jälgimist kasutajate puhul, kes liiguvad erinevate rakenduste vahel miljardites Androidi kasutavates seadmetes.
Google teatas, et kavatseb lõpuks loobuda reklaami-ID-dest, mis on kood, mis võimaldab turundajatel jälgida kasutajate individuaalset käitumist, ning kasutada alternatiivseid võimalusi, mis kaitsevad kasutajate andmeid, kuid toetavad siiski reklaamitegevust.
Apple võttis eelmisel aastal kasutusele privaatsusmeetmed, võimaldades kasutajatel täielikult loobuda oma iPhone'i andmete jälgimisest, mis tõi kaasa 400 miljardi dollari suuruse kao digitaalsest reklaamitööstusest. Facebooki emaettevõtte Meta sõnul on Apple'i muudatused toonud kaasa umbes 10 miljardi dollari suuruse tulude kaotuse.