Google’i ja teiste interneti otsingumootorite poolt loodav efekt mängib tarbijate jaoks üha suuremat rolli, vahendab Talouselämä Soome statistikaameti ülevaadet.
Guugeldamine säästab tarbija aega kuni 20 tundi aastas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hinnangu kohaselt võib internetiotsingute abil saadav efekt moodustada erinevate riikide SKTst ca ühe protsendi.
Näiteks USA puhul võib netiotsingute poolt loodav efekt moodustada 1,2 protsenti riigi SKTst, Saksamaa ja Rootsi puhul võib see mõju jääda 0,9 protsendi piiresse.
Hinnangute kohaselt säästab internetiotsing tarbija aega keskmiselt 15 minutit ühe otsingu kohta. Kokku säästavad tarbijad tänu internetiotingutele oma aega umbes 20 tunni jagu aastas.