Laurence Duchemin on Prantsusmaalt pärit brändingu juht, kelle Eesti karjäär on peamiselt möödunud juhtivas disainiagentuuris Velvet. Alates 2004. aastast erinevates Pariisi agentuurides töötanud Duchemini üheks tuntuimaks Eestis tehtud tööks on statistikaameti brändiuuendus.
«Meie eesmärk on pakkuda klientidele teenust, mille loovad vaid oma ala tipp-spetsialistid. See eeldus puudutab nii töö kvaliteeti kui ka motivatsiooni taset ehk et meil on ainult inimesed, kes reaalselt tahavad jätkusuutlikult tegeleda klientide brändide edasiviimisega,» kommenteeris Sweepi partner ja loovstrateeg Siim Nikopensius.
Tiit on uue põlvkonna loovjuht, kes esmalt pälvis tähelepanu 2018. aasta Kuldmuna Pesamuna konkursi võitjana. Liblik alustas karjääri 2017. aastal agentuuris Havas loovkirjutajana, kus pidas ka loovjuhi ametit. 2021. aasta suvel oli ta loovjuhina Riba Films nimelise produktsioonikollektiivi üks asutajatest. Libliku tööde hulka kuuluvad näiteks riigi infosüsteemi ameti kampaania «Ole IT-vaatlik» ja sotsiaalturunduskampaania «Ava Meeli!».
Veebruarist liitub osalise koormusega varem Kontuuris töötanud projektijuht Eva Kaarin Rungi. Sotsiaalmeediaspetsialistina on alustanud tööd Mariliis Kaer, kes on ka ise TikToki influencer enam kui 27 000 jälgijaga.
«Jätkame liiniga »me ei katseta«. Kui pole otsest inimesega koos töötamise kogemust, siis on igale värbamisele eelnenud meeletu eeltöö, mis on tähendanud mitme arvamuse võtmist ühiste tuttavate kaudu, et saada üldse aru, kellega on mõistlik kohtuda. Iga inimene on meile väga hoolega valitud,» märkis Lomp.
«Ilmselt saab lähiajal olema veelgi liitujaid. On tore tõdeda, et inimesed tahavad meile tulla. Lisaks sellele, et otsime ise, kirjutatakse meile ka omast initsiatiivist,» lisas Nikopensius.
Kokku on Sweepi tiim praeguseks kümneliikmeline.