Autojuhtidele tundub mõte, et püsikiirusehoidja või istmesoojenduse eest peaks veel lisaraha maksma, täiesti jabur. Automüüjad aga unistavad sellisest võimalusest tõsimeeli, vahendab Business Insider.
Autotootjad unistavad, et saaksid istmesoojenduste eest iga kuu lisaraha küsida
Kuna autod on üha rohkem internetti ühendatud, on selline võimalus täitsa olemas. Autotootjate jaoks oleks see lähenemine ahvatlev: iga sõiduki pealt saaks veel aastaid raha teenida. Ehk õnnestub klientidega koguni pikemaajalisi suhteid luua?
Nii saab autosid toota ühe baasmudeli järgi ning kui klient midagi juurde soovib, saab ta seda ise juurde osta. See on lihtne, kuna tootjad saavad autole ligi ka kauge maa tagant ning võivad üht-teist meelepäraseks mudida.
Lexus, Toyota ja Subaru loodavad, et kliendid hakkavad maksma võimaluse eest oma autot äpi kaudu kauge maa tagant lukku panna ja lukust lahti teha. Mõnes BMW mudelis on võimalus lisatasu eest saada tundlikud kaugtuled, mis läheneva liikluse peale eredust vähendavad. 2020 aastal mängis BMW ka mõttega küsida igakuist lisatasu istmesoojenduse eest.
Kindlasti on ka neid, kes rõõmustavad, et tuleks maksta ainult nende lisavidinate eest, mida nad ka päriselt kasutavad. Autotootjad ei ole aga veel lõpuni välja mõelnud, mille eest inimesed tegelikult maksta tahaksid ning millised tasud neid endast välja viiksid. Ilmselt on lihtsam igakuist või -aastast tasu küsida täiesti uute teenuste eest.