Kui tavapäraselt on pakile järeletulemine e-poodides tasuta, siis e-mööblipoes On24 tuleb sellele teenusele hoopis peale maksta. Ja mitte ainult – iseteenindus on kallim, kui Itella ja DPD pakiteenus.
Uus trend e-kaubanduses? Tule ise järele ja maksa sellele veel peale ka (4)
Paljud e-poed pakuvad tasuta paki kättesaamise võimalust, kuid On24 küsib selle eest, et klient ise nende väljastuspunkti pakile järele sõidab, oma kütust, aega ja vaeva kulutab, neli eurot. Paradoksaalsel moel maksab DPD ja Itella pakiteenuse kasutamine vähem – vastavalt 3,60 ja 3,90 eurot.
On24 klienditeenindusest põhjendati seda sellega, et neil kulub sellise paki üleandmisele rohkem ressurssi.
«Kaup lisatakse eraldi väljastuspunkti ja inimene peab seal füüsiliselt paki üle andma,» selgitas On24 klienditeenindaja. «Smartposti anname korraga üle mitusada pakki ja see muudab ühe paki käitlemise kulu väga väikeseks.»
Klienditeenindaja sõnul on see firma otsustada, kas võtta teenuse eest raha või mitte, mõnes e-poes küsitakse väikepakkide käitlemise eest eraldi teenustasu. ON24s seda ei küsita, kuid selle asemel peab klient alla 32-eurosele pakile ise järele tulles maksma selle eest tasu.
See peaks olema Eestis ainus firma, kes niimoodi teeb.
Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät
On24 klienditeenindaja kinnitusel on tegemist neil juba vana praktikaga, mis on kehtinud vähemalt kuus aastat.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät kuulis sellisest asjast esimest korda. «Ma loodan, et see on ainuke e-pood, kus nii on,» oletas Väät. «See ei ole tavapärane praktika ega tundu ka mõistlik.»
Väädi sõnul on ise järele minemise mõte selles, et klient ei pea maksma pakiautomaadi ja kulleri eest. «See peaks olema Eestis ainus firma, kes niimoodi teeb. Ilmselt ei ole nad väga tuntud,» märkis Väät.
Kuuldes, et tegu on On24 e-poega oletas Väät, et ilmselt ei taha kaupleja, et kliendid kaubale ise järele tuleksid.