Päevatoimetaja:
Sander Silm

Hesburger Eesti töötajatest ligi kolmandik on tudengid

Copy
Hesburger.
Hesburger. Foto: Elmo Riig

Kiirtoidurestorani Hesburger kõigist töötajatest on Eestis tudengite osakaal 31 protsenti, Lätis 22 protsenti ja Leedus 37 protsenti; see näitaja on ettevõtte sõnul kasvav.

Hesburgeri arendusjuhi Ieva Salmela sõnul on tendents tervitatav ja nad on juba aastaid kohandanud töökohti tudengitele sobivaks. «Näeme, et noored on väga aktiivsed ja õppimishimulised, tuleme neile alati vastu töögraafikute koostamisel, et võimaldada ühildada töö õppimisega – noored on meile väga oodatud,» märkis Salmela pressiteates.

Et saada ülevaadet noorte töötrendidest viis uuringufirma Norstat jaanuaris 2022 Hesburgeri tellimusel kolmes Balti riigis läbi uuringu. Selle eesmärk oli välja selgitada, mis tööotsijaid motiveerib ja mida enim hinnatakse.

Selgus, et pea pooli vastanuist motiveerib lisasissetuleku teenimise võimalus. 40 protsenti peab oluliseks aga ka esmase töökogemuse saamist ja 29 protsenti erinevate tööoskuste omandamist laiemalt. 28 protsenti vastanuist tõi välja selle, et oma sissetulek võimaldab tunda end vabamalt.

Lisaks uuriti, mis peale palga on kõige olulisem. Pea võrdselt tähtsad on võimalus kasutada saadud kogemusi hüppelauana edasise karjääri edendamiseks ja paindlik töögraafik, vastavalt 32 protsenti ja 28 protsenti.

Norstati uuring viidi läbi internetiküsitlusena 18–74-aastaste inimeste hulgas. Vastajatest 68 protsenti olid eestlased ja 32 protsenti vene ja muud keelt emakeelena kõnelevad inimesed. 34 protsenti vastajatest olid Tallinnast, ülejäänud jagunesid üle Eesti. Vastanuist 61 protsenti olid kõrgharidusega ja 23 protsenti keskeri- või kutseharidusega.

Möödunud aastal tähistas Hesburger Eestis 25. tegevusaastat. Ettevõttel on Eestis 48 restorani, Baltikumis tervikuna 154, töötajaid 1800. Kokku on maailmas tänase seisuga avatud 510 Hesburgeri restorani üheksas riigis, lisaks Soomele veel Baltikumis, Venemaal, Valgevenes, Ukrainas, Saksamaal ja Bulgaarias.

Ettevõtte 2021. aasta müügikäive kolmes Balti riigis kokku ulatus 99,6 miljoni euroni, sealhulgas Eestis 30,5 oli see miljonit. Võrreldes ülemöödunud aasta sama perioodiga kasvas Hesburgeri käive Eestis 13 protsenti.

Tagasi üles