See võib tähendada näiteks lisaks tööoskustele ka personaalsete eesmärkide täitmist - näiteks olema valmis õpetama, kuidas investeerida või pakkuda füüsiliselt arendavaid ja proovilepanevaid sportimisvõimalusi.
See võib tähendada näiteks lisaks tööoskustele ka personaalsete eesmärkide täitmist - näiteks olema valmis õpetama, kuidas investeerida või pakkuda füüsiliselt arendavaid ja proovilepanevaid sportimisvõimalusi.
Küll aga anname endale igapäevaselt aru, et tööjõuturul konkureerimiseks on ettevõttel vaja (uutele) töötajatele näidata selgeid eeliseid – mida on inimesel võita kui meie juurde tööle tuleb või meiega pikemaks jääb?
Väärtuspakkumine
Nii oleme sõnastanud meie töötajatele uuendatud väärtuspakkumise, mille tugevaks mõjutajaks on Covid ja märksõnadest paindlikkus, hoolivus ja vaimne tervis. Kusjuures ühe trendina näemegi omakorda seda, kuidas väärtuspakkumisi tuleb aina tihemini üle vaadata ja kaasajastada. See, mida hinnati tööandja juures eile, ei pruugi enam täna eraldi väljatõstmist väärida või ongi põhimõtted ja hoiakud hoopis muutunud.
Nii on saanud hübriidtöö juba tavapäraseks formaadiks – töörütmiks on enamusel kujunenud täna pool ajast kodukontoris, pool kohapeal. Niisiis selle asemel, et kodukontori võimalikkust rõhutada, astusime sammu edasi ja panime oma väärtuspakkumisse kirja näiteks tööks vajaliku tehnika-mööbli tagamise igale inimesele ka kodukontorisse. N-ö päriskontori puhul on ka seda võimalik igaühel oma käe järgi seada, puhkepauside ajal päriselt lõõgastuda ning aina enam hinnatakse kontoris keskkonnateadlikke valikute tegemist.
Tõenäoliselt ei vaata enam paljud mööda ega lükata ebamäärasesse tulevikku ka sotsiaalse vastutustundlikkuse põhimõtete juurutamist – kui inimesele on homsest hoolimine ja pikaajaline planeerimine südamelähedased teemad, on ka Helmesega ühisosa leidmine jälle kergem. Ei tasu unustada, et just tehnoloogiaga on võimalik siin palju positiivseid muutusi algatada – nii näiteks töötab Helmes koos Vähiravifondiga välja tarkvaraarendust, mis võimaldaks fondi tööd teha efektiivsemaks ning seeläbi rohkem inimesi aidata.
Omaette väljakutseks on ettevõtetes saamas onboarding ehk uute inimeste kohandumine – seda paljude töötajate korraga värbamise tõttu, aga eriti just kodukontorite ajastu tõttu. Kui uus tiimiliige ei leia õiget klappi, on tal taaskord rohkem huvi «ringi vaadata» ja avatud uusi võimalusi kaaluma. Selle vältimiseks on organisatsioonil vaja pingutada paljudes eri rollides ja tasanditel. Samal ajal oleme Helmeses aina enam rõhutamas ka töö stabiilsust, sest konkurents idufirmadega vaid süveneb – meie saame aga öelda, et ambitsioonikate projektide ehitamisega ei kaasne meie juures sedasorti pinget nagu startup’is, kus päriselt ei tea kunagi, kauaks tööd õigupoolest jätkub.