Karmid ajad sotsiaalmeedias – Meta kukub ees, teised tema järel

Liina Laks
, majandusajakirjanik
Copy
Ekraanitõmmis nn virtuaalreaalsuse kirikus toimuvast jumalateenistusest – inimesed osalevad avataridena. Facebook loodab Metaverse’iga aina enam inimesi virtuaalreaalsusesse meelitada.
Ekraanitõmmis nn virtuaalreaalsuse kirikus toimuvast jumalateenistusest – inimesed osalevad avataridena. Facebook loodab Metaverse’iga aina enam inimesi virtuaalreaalsusesse meelitada. Foto: AP/Scanpix

Kui varem võis investorina sotsiaalmeediafirmadele kindel olla, siis nüüd näitavad paljud neist väsimuse märke ning praegune tulemuste hooaeg on investorid kukalt kratsima pannud.

Varem Facebooki nime all tuntud Meta Platformsi aktsia kukkus eile 22,9 protsenti, 249,05 dollarini. See oli langus, mis tõi investoriteni meenutused koroonaaja algusest, kui sellised kukkumised olid tavapärased. Languse taga olid tulemused: nimelt kukkus firma neljanda kvartali puhaskasum aastaga 11,2 miljardilt dollarilt 10,2 miljardile dollarile ehk aktsia kohta 3,88 dollarilt 3,67 dollarile. Käive seevastu kasvas 28 miljardilt dollarilt 33,6 miljardile dollarile.

Investorite meele tegi mõruks ka firma prognoos, et esimese kvartali käive tuleb 27–29 miljardi dollari vahemikku, mis on analüütikute oodatavast 30 miljardist dollarist nõrgem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles