Eesti Energia mobiiliäpist käib elektri hinda jälgimas 55 000 inimest päevas

BNS
Copy
Mobiiliäpp
Mobiiliäpp Foto: Eesti Energia

Klientide huvi energiahindade, elektripakettide, energiasäästu võimaluste ja uute energialahenduste vastu on suurem kui kunagi varem – Eesti Energia mobiiliäpp saab 55 000 ja koduleht 22 000 sessiooni päevas.

Eesti Energia juhatuse liige Agnes Roos tõdes, et kõrged elektriarved tõid hüppeliselt kasvanud pöördumiste arvu kasvu kõikides kanalites. Kui e-kanalite külastajate arvu kasvuga on hästi hakkama saadud, siis kõnedele ja kirjadele vastamisel on vaatamata lisaressursi kaasamisele olnud ootejärjekorrad tavapäraselt pikemad.

«Jaanuaris nägime rekordilisi numbreid meie klientide aktiivsuse kasvus. Eesti Energia mobiiliäpis tehti jaanuaris ligi 55 000 sessiooni. Aasta tagasi oli see arv 15 000. Koduleht sai päevas keskmiselt 22 000 külastust, mis on samuti kolm korda rohkem kui mullu. Personaalse kontakti soovijaid oli jaanuaris 65 000 ehk üle nelja korra rohkem kui aasta tagasi. Eesti Energiaga liitus jaanuaris 6600 uut klienti,» lausus Roos.

Eesti Energia kodulehel saab sõlmida ja muuta elektri- ja gaasilepingut, vaadata ja maksta oma arveid, tutvuda erinevate energialahendustega ja neid ka tellida. 

Hinnatõus pole võlglaste arvu kasvatanud

«Anname endast parima, et vastavalt valitsuse suunistele koostatud jaanuarikuu arved jõuaksid klientideni esimesel võimalusel. Esimeses järgus saavad elektriarve kodukliendid, seejärel ärikliendid ja MTÜ-d. Arved võivad siiski ka veidi viibida,» kommenteeris Roos.

Seda, kas elektriarve on koostatud või mitte, saab iga klient vaadata e-teenindusest. Sõltumata arve väljastamise ajast on maksetähtaeg alati 14 päeva pärast.

Kui kliendil on makseraskused, siis tuleks kindlasti enda energiamüüjaga ühendust võtta, soovitas Roos. «Leiame koos viisi, kuidas arvete tasumisega edasi minna. Iga kliendi murele vaatame otsa personaalselt. Oleme seni pakkunud maksepikendust veidi enam kui 1500 kliendile, mis on 0,3 protsenti ehk murdosa kõigist klientidest,» ütles Roos. 

Ta lisas, et kliendid on teenuste eest tasumisega hästi toime tulnud ning võlglaste arv on jäänud varasemate kuudega sarnasele tasemele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles