Kui algusaastatel tagasi tegeles Puidukoda põhiliselt saematerjali hööveldamisega, siis täna pakutakse klientidele lõppviimistletud eksklusiivset tootesarja Woodmood. Tegu on rahvusvahelise kõrgväärindatud höövelpuidu kaubamärgiga, mis on loodud hubaseks sisekujunduseks ja naturaalseks välisviimistluseks. Atraktiivseid väljapanekuid esitletakse ka koostööpartneri Puumarketi salongides Tartus ja Tallinnas.

Välisfassaad
Puidukoda
«Muutustega seoses otsustasime kaks aastat tagasi värskendada ettevõtte logo, et näidata oma brändi tugevust, nüüdisaegsust ja värskust. Võime rõõmuga tunnistada, et vaatamata tervisekriisile on meie tootmismahud kasvanud ning nõudlust jagub kõigis piirkondades, eelkõige on kasvanud Euroopa turg,» räägib Puidukoja tegevjuht Eveli Opmann. 90 protsenti ettevõtte toodangust eksporditakse Euroopasse, Aasiasse, Lähis-Itta ja Ameerikasse, kokku ligi 40 riiki. Puidukojal on tütarettevõtted Poolas, Tšehhis ja Inglismaal ning müügi- ja ostumeeskond Tartus.
Alates 2013. aastast Prantsuse puiduettevõtete gruppi Rose Group kuuluva Puidukoja tehases hööveldatakse kuuse- ja männipuitu ning Siberi lehist, millest valmistatakse sise- ja välisvoodrilaudu, terrassi- ja põrandalaudu ning konstruktsioonipuitu. Lisaks pakutakse järeltöötlust näiteks värvimise, vahatamise, kappimise, otsatappide ja immutuse näol. Toormaterjalina kasutatakse kõrgkvaliteedilist põhjamaist okaspuupuitu, millest suurem osa on pärit Põhja-Venemaalt ja Soomest.
Aastatega on tänavu 25. tegevusaastat tähistava Puidukoja territoorium oluliselt laienenud, mis annab võimaluse materjali paremini ladustada ja tõstukitel mugavamalt manööverdada. Puidukojast väljub kuus 12 000–16 000 kuupmeetrit toodangut. «Hetkel on käsil töötajate olmeruumide laiendamine: ruumid tulevad suuremad, samuti uued pesuruumid, köök ning saun töötajatele. Projekt peaks saama valmis kevadel,» sõnab Opmann. Ta lisab, et üleüldises mastaabis on eesmärk laieneda olemasolevatel turgudel, eelkõige Euroopas. Selleks plaanitakse investeerida juurde nii uude tehnoloogiasse, panna üles täisautomaatsed liinid ning arendada meeskonda.