Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

TextMagic kasvatas käivet

Copy
TextMagic IPO üritus Kultuurikatlas.
TextMagic IPO üritus Kultuurikatlas. Foto: Eero Vabamägi/Postimees

Tallinna börsi alternatiivturul olev TextMagic kasvatas neljandas kvartalis aastaga käivet 38 protsenti, 10,9 miljoni euroni.

Saadetud SMSide arv kasvas 45 protsenti, 248,8 miljonini. Keskmine müügitulu kasutaja kohta kasvas 16 protsenti, 349,30 euroni.

Ettevõte kaasas aktsiaid emiteerides läinud aastal 2,5 miljonit eurot, mida märkis 15 000 investorit.

«2021. aasta oli meie ettevõtte ajaloos suurte muudatuste aasta. Viisime läbi TextMagic ASi aktsiate esmase avaliku pakkumise, käivitasime ettevõtte optsiooniprogrammi ja kaasasime kõik senised töötajad aktsionäride ringi. Ka kõikidel meie tulevastel töötajatel on võimalus optsiooniprogrammi kaudu saada TextMagic ASi aktsionäriks. Oleme nüüd avalikult kaubeldav ettevõte ja meil on olemas vahendid, võimekus ja soov, et oma kasvustrateegiaid kiiremini ja efektiivselt ellu viia,» kommenteeris TextMagic ASi tegevjuht Priit Vaikmaa. «IPO raames läbi viidud turunduskampaania aitas TextMagic gruppi ja kaubamärki tutvustada ka kõikidele tulevastele töötajatele ja sektori talentidele. IPO turunduskampaania kogumaksumuseks kujunes 158 000 eurot.»

«Värbamine ja töötajate hoidmine on väga oluline, et 2021. aasta õnnestumistelt edasi kasvada. Lisaks aktsiate optsiooniprogrammi olemasolule soovime töötajaid meiega liituma motiveerida ja hoida, pakkudes töötajatele konkurentsivõimelist töötasu ning head töökeskkonda,» lausus ta.

Tagasi üles