Väikeste postkontorite sulgemise järel toob postikuller postiteenuse maapiirkonna kliendile koju kätte, lubab Eesti Posti nõukogu esimees Helo Meigas.
Helo Meigas: peame pakkuma kõigile sobivat postiteenust
Olete kümme kuud olnud Eesti Posti nõukogu liige ja esimees. Mis on teid selles ametis kõige rohkem üllatanud?
Ma olin varem selle ettevõttega kokku puutunud ainult kui klient, seetõttu teadsin vaid sama palju kui iga teine eestlane, et on Eesti Post ja kuidas see toimib. Kõik üllatused, mis on tulnud, on olnud positiivsed: kui palju on Eesti Postis sisemisi arenguvõimalusi nii organisatsiooniliselt kui ka postiteenuse ja sellega seotud teenuste arendamisel. Mul oli väike hirm, et riigiettevõttes on mentaliteet, et mõisa köis, las lohiseb. Tegelikult on Omnivas väga kliendile fokuseeritud inimesed, kellel on tahtmine osutada meile kõigile väga head postiteenust. Mingit vahet pole võrreldes eraettevõttega, ka raha loetakse nagu eraettevõttes. Näen suurt potentsiaali, et teenust kaasajastada. Kogu maailmas on traditsioonilised postiettevõtted oma valdkonda laiendanud, et kompenseerida vana postiteenuse mahu kahanemist.
Mis oli teie kõige suurem väljakutse Eesti Posti juures?