Hinnaerinevuste üheks põhjuseks kassas ja poeriiulil on Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul kindlasti täna turul olev suur konkurents, mis omakorda paneb jaekette pidevalt hindu muutma.
Kaupmehed: hinnasegaduse põhjuseks on kõva konkurents
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kõik soovivad olla konkurentsivõimelised ning iga hinnamuutusega tuleb konkurent reeglina kaasa, mis omakorda paneb kõik taas kord hindu muutma,» selgitas Bats Õhtulehele. Sama põhjus on tema hinnangul viinud selleni, et kampaaniad toimuvad väga tihti ning see paneb kohustuse tegelda pea iga päev hinnasiltide vahetamisega.
«Tehniliselt aitaks hinnaerinevusi vältida elektrooniliste hinnasiltide kasutamine. Siis saadetaks hinnamuutus samaaegselt nii kassasse, kui riiulis paiknevale elektroonilisele hinnasildile,» ütles ETK juhatuse esimees Kati Kusmin, lisades, et sellised süsteemid on kallid ja pole täna Eestis enamikele kaupmeestele jõukohased.