/nginx/o/2012/02/18/964984t1h4f89.jpg)
Hinnaerinevuste üheks põhjuseks kassas ja poeriiulil on Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul kindlasti täna turul olev suur konkurents, mis omakorda paneb jaekette pidevalt hindu muutma.
Hinnaerinevuste üheks põhjuseks kassas ja poeriiulil on Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul kindlasti täna turul olev suur konkurents, mis omakorda paneb jaekette pidevalt hindu muutma.
«Kõik soovivad olla konkurentsivõimelised ning iga hinnamuutusega tuleb konkurent reeglina kaasa, mis omakorda paneb kõik taas kord hindu muutma,» selgitas Bats Õhtulehele. Sama põhjus on tema hinnangul viinud selleni, et kampaaniad toimuvad väga tihti ning see paneb kohustuse tegelda pea iga päev hinnasiltide vahetamisega.
«Tehniliselt aitaks hinnaerinevusi vältida elektrooniliste hinnasiltide kasutamine. Siis saadetaks hinnamuutus samaaegselt nii kassasse, kui riiulis paiknevale elektroonilisele hinnasildile,» ütles ETK juhatuse esimees Kati Kusmin, lisades, et sellised süsteemid on kallid ja pole täna Eestis enamikele kaupmeestele jõukohased.