![Pagaritooted Moskvas Punase väljaku ääres GUMi kaubamajas asuvas poekeses.](http://f11.pmo.ee/1cemZIdYACCk9uFvvQn5dY9G7Gg=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2009/02/26/140808t1h5899.jpg)
Euromonitori uuringu kohaselt võivad paranevad majandusolud panna idaeurooplasi rohkem külmutatud pagaritooteid tarbima.
Euromonitori uuringu kohaselt võivad paranevad majandusolud panna idaeurooplasi rohkem külmutatud pagaritooteid tarbima.
Külmutatud pagaritoodete tarbimine püsib Ida-Euroopas seni veel madalal, tunnistas Euromonitori riigiuuringute juht Rusne Naujokaityte. Peamiseks põhjuseks on hästi arenenud värskete pagaritoodete turg, mida toetab tugev kohalike ja iseseisvate pagariäride traditsioon.
Siiski võib külmutatud saial hakata paremini minema tänu üldisele elatustaseme tõusule ja kiirenevale elutempole, mis tingib vajaduse «mugavamate» toodete järele. Segmendi alaarengut arvestades jagub uurijate hinnangul kasvuruumi Ida-Euroopas kõvasti.