Konkurentsiamet algatas Ekspress Grupi piletiäri võtete uurimiseks menetluse

BNS
Copy
 Piletitasku reklaam.
 Piletitasku reklaam. Foto: Konstantin Sednev

Konkurentsiamet algatas järelevalvemenetluse Ekspress Grupi suhtes seoses piletimüügiteenuse Piletitasku tasuta reklaamipaketi pakkumisega oma meediakanalites. Kaebuse esitas ametile Piletilevi.

Konkurentsiameti koostöö- ja tugiteenuste osakonna juhataja Maarja Uulits kinnitas BNSile, et amet on Piletilevi väidete kontrollimiseks alustanud menetlust. Piletilevi leidis, et Ekspress Grupp kasutab oma turujõudu veebis avaldatavates meediaväljaannetes, andes Piletitaskule konkurentsieelise.

Turujõu kasutamine seisneb täpsemalt selles, et Ekspress Grupp seob kontserni teisi teenuseid piletite vahendamise teenusega piletitasku.ee keskkonnas. «Taotluse kohaselt on selle tulemusena PAF Korvpalli Meistriliigas osalevad korvpalliklubid leppinud vähemalt vahendatult kokku selles, et müüvad pileteid oma kodumängudele, sealhulgas teiste liigade raames peetavatele kodumängudele, eksklusiivselt läbi Piletitasku,» märkis Uulits.

Kui kaua menetlus aega võtab, ei oska konkurentsiamet praegu öelda.

Ekspress Gruppi kuuluv Ekspress Meedia lõi Piletitasku mullu aprillis. Toona märkis keskkonna tegevjuht Indrek Poolak pressiteates, et alustavale ettevõttele tagab piletimüügi kontsernisisene koostöö.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles