Balti rõivamüüja Apranga 2021. aasta detsembrikuu jaemüügikäive ulatus 25,6 miljoni euroni, mida on 87 protsendi võrra rohkem kui 2020. aasta samal perioodil, kirjutab LHV.
Apranga detsembrikuu müügitulu kasvas 87 protsenti
Kogu 2021. aasta arvestuses kasvas Apranga jaemüügikäive 11,8 protsendi võrra 228,2 miljoni euroni, millele on positiivset mõju avaldanud Apranga kaupluste järk-järguline taasavamine 2021. aasta keskpaigas.
Riikide lõikes kasvas aastane müügitulu Leedus võrreldes 2020. aastaga 23,4 protsenti 146,1 miljoni euroni ja Eestis 7,1 protsenti 35,9 miljoni euroni, kuid langes Lätis 11,6 protsendi võrra 46,3 miljoni euroni. Müügitulu languse Lätis on põhjustanud kauplustele kehtinud karmimad piirangud, eriti 2021. aasta viimases kvartalis, mis nüüdseks on taas kaotatud.
2021. aastal avas Apranga Group 5 kauplust, mille koguarv ulatub praegu 169ni (102 Leedus, 46 Lätis ja 21 Eestis). Poodide kogupindalaga on 90,6 tuh ruutmeetrit, mis on võrreldes eelmise aastaga vähenenud 0,6 protsendi võrra.
Apranga aktsia 3. jaanuari sulgemishind oli 2,05 eurot ja LHV õiglase väärtuse vahemik ettevõtte aktsia kohta on 2,35–2,55 eurot.