Swedbanki teatel näitas lõppev aasta, et iga teine panga kliendi tehtav kaardimakse on viipemakse.
Swedbank: iga teine kaardimakse on viipemakse
Seejuures on Swedbanki mobiiliäpil Eestis ligi 400 000 kasutajat. «Mobiiliäpi kasutamine on klientidele muutunud üha intuitiivsemaks. Nüüdseks tehakse 44 protsenti pangakanalitesse sisselogimisi sõrmejälje või näotuvastusega, Smart-ID kasutamine on 37 protsendiga teisel kohal,» ütles Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets pressiteates.
Lisaks viipemaksete ja mobiilipanga kasutamisele kasvab aktiivselt ka nutivahenditega maksjate arv. «Novembris kasutas digirahakotti 110 000 Swedbanki klienti, mis on kaks korda rohkem kui mullu samal ajal. Apple Pay’d kasutas novembris ligi 80 000 klienti, Google Pay kasutajate arv kasvas aastaga pea 10 korda, Fitbit Pay ja Garmin Pay kasutajate arv suurenes vastavalt 79 ja 148 prtotsenti.»
Swedbankil lisandus augustis valikusse ka Fidesmo Pay ja Manage-Mii rakendus, mille kaudu saab viipemakseid teha ka eri nutiaksessuaaridega, näiteks ka sõrmuse, käevõru ja isegi triiksärgi mansetiga. Veel enne aastalõppu tuli digirahakottide valikusse ka Xiaomi Pay, lisas Raagmets.