Selveri e-kaubanduse mahud on kasvanud pea kaks korda

BNS
Copy
Selver.
Selver. Foto: Dmitri Kotjuh/ Järva Teataja

Selveri teatel on viimase üheksa kuu põhjal nõudlus e-toidupoe vastu varasema aasta sama perioodiga võrreldes oluliselt kõrgemal tasemel – mahud on pea kaks korda suuremad.

«Aasta viimases kvartalis tuleb ilmselt eelmise aasta sama perioodiga võrreldes pisut aeglasem kasv, aga nõudlus on endiselt kõrgem. E-toidupood on tulnud, et jääda,» ütles Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski BNS-ile.

E-kaubanduse müügitulu kasv kujuneb Veski sõnul enam kui 10 korda kiiremaks keskmisest turusegmendi käibe kasvust.

«E-Selveri puhul on teenusega kaetud kogu Mandri-Eesti ja suursaared. Oleme saanud e-kaubanduse tulemusi paremaks, aga pole tagasi teeninud sellesse investeeritud raha,» lisas ta.

Keskmine e-poe ostukorv on Veski sõnul tavapoe ostukorviga võrreldes väga tervislik. «Värskete toodete osakaal on selles üle 55 protsendi, alkoholi osakaal oluliselt väiksem võrreldes vastava tavakaupluste näitajaga,» märkis ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles