Selveri teatel on viimase üheksa kuu põhjal nõudlus e-toidupoe vastu varasema aasta sama perioodiga võrreldes oluliselt kõrgemal tasemel – mahud on pea kaks korda suuremad.
Selveri e-kaubanduse mahud on kasvanud pea kaks korda
«Aasta viimases kvartalis tuleb ilmselt eelmise aasta sama perioodiga võrreldes pisut aeglasem kasv, aga nõudlus on endiselt kõrgem. E-toidupood on tulnud, et jääda,» ütles Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski BNS-ile.
E-kaubanduse müügitulu kasv kujuneb Veski sõnul enam kui 10 korda kiiremaks keskmisest turusegmendi käibe kasvust.
«E-Selveri puhul on teenusega kaetud kogu Mandri-Eesti ja suursaared. Oleme saanud e-kaubanduse tulemusi paremaks, aga pole tagasi teeninud sellesse investeeritud raha,» lisas ta.
Keskmine e-poe ostukorv on Veski sõnul tavapoe ostukorviga võrreldes väga tervislik. «Värskete toodete osakaal on selles üle 55 protsendi, alkoholi osakaal oluliselt väiksem võrreldes vastava tavakaupluste näitajaga,» märkis ta.