Eesti idufirma Sharewell sai ingelinvestoritelt veerand miljoni euro suuruse rahasüsti, et laieneda oma unikaalse teenusega uutele turgudele.
Äriinglid investeerisid idufirmasse hiigelsumma
Sharewell testib veebilehti ja pakub kõrgekvaliteedilise kasutajakogemuse analüüsi internetis tegutsevatele ettevõtetele. 250 000 euro suurune investeering aitab neil viia oma teenus väljapoole Baltimaade turge.
«See võimaldab meil astuda suuremaid samme väljaspool Baltikumi, anda peagi välja mobiiliäpp ja palgata meeskond Poolas,» ütles Sharewelli üks kaasasutaja Sten Kreisberg.
Investorite seas on Kristjan Novitski, Mait Sooaru, endine EstBani president Kristjan Raude, Madis Müür, pitch coach Gleb Maltsev ja ADM Interactive’i partner ning kaasasutaja Jaak Ennuste. Ennuste firma on ka üks esimesi, kes kasutab oma töös Sharewelli teenust.
«Nad aitavad veebisaiti, e-äri või platvormi testida-valideerida, et seda siis veelgi parandada,» selgitas Ennuste. «Selleks on neil süsteemis 20 000 testkasutajat, kelle seast valitakse sobivad, kes teie veebisaidi pihuks ja põrmuks teevad, kui nad sellest piisavalt hästi aru ei saa.»
Kreisbergi sõnul on koos koroonapandeemiaga alanud kaubanduse internetti kolimise buum muutnud e-poodide kliendid veelgi kärsitumaks. Kui toode ja ostuprotsess ei vasta ootustele, jäetakse kehv hinnang lehele ning liigutakse konkurendi juurde.
Sharewell aitab teha kodulehti kasutajasõbralikumaks. Testi seadistamiseks kulub vaid mõni minut ja tulemuste saamiseks kuni kuus tundi. Neil on praeguseks paarsada klienti, kellest tuntumad on Delfi, Tele2 ja Eesti Energia.
Sharewell kerkis esile eelmisel aastal iduettevõtete võistluse «Ajujaht» käigus.