K, 1.02.2023

Assakule kerkib ligi neli miljonit eurot maksev Rail Balticu maanteeviadukt

PM Majandus
Assakule kerkib ligi neli miljonit eurot maksev Rail Balticu maanteeviadukt
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
TREV-2 juhatuse esimes Sven Pertens lubab Assaku viaduktil kasutada kõige moodsamaid ja kestlikumaid ehituslahendusi.
TREV-2 juhatuse esimes Sven Pertens lubab Assaku viaduktil kasutada kõige moodsamaid ja kestlikumaid ehituslahendusi. Foto: Mihkel Maripuu

Transpordiamet, Rail Baltic Estonia ja AS TREV-2 Grupp allkirjastasid ehituslepingu Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteele Rail Balticu Assaku maanteeviadukti ehitamiseks, mille maksumus on ligi neli miljonit eurot.

Transpordiameti taristu ehitamise ja korrashoiu osakonna põhja üksuse juhataja Viktor Kisseljovi kinnitusel on ehitustöödega plaanis alustada esimesel võimalusel. Tegemist on juba teise Rail Balticu maanteeviaduktiga, esimene Tallinna ringteele rajatud Saustinõmme viadukt sai lõplikult valmis tänavu kevadel.

«Rail Balticu raudtee ja Tallinna-Tartu maantee ristumine saab olema kindlasti äärmiselt nähtav ja oluline ehitusobjekt meie projektis. Loodame, et heas koostöös transpordiameti ja ristumise ehitajaga suudame kõigile liiklejatele ka ehitusperioodi vältel tagada sujuva liikumise Tartu maanteel,» ütles Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Tõnu Grünberg.

TREV-2 Grupil on see juba kolmas RB objekt ja selle rajamisel kasutatakse kõige moodsamaid ja kestlikumaid ehituslahendusi.

«Eesti taristuehituse valdkonna juhtiva ettevõttena on kümnendi suurprojekti ehk Rail Balticu raudteeühenduse rajamine lähiaastail ka meie fookuses,» märkis TREV-2 juhatuse esimees Sven Pertens.

Maanteeviadukti ehitamisel tee kõrgus ei muutu ja raudtee jääb viadukti alla süvendisse. Riigiteele nr 2 Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa kilomeetritele 9,75–10,0 kerkiva viadukti kogupikkus on 64 meetrit. Tööde tegemiseks on ette nähtud 20 kuud.

Lepingu kogumaksumus ilma käibemaksuta on 3,86 miljonit eurot. Ehitustöid finantseerib OÜ Rail Baltic Estonia. Tööde eesmärk on lahendada tulevase Rail Balticu raudteetrassi ristumine olemasoleva Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa põhimaanteega.

Märksõnad
Tagasi üles