Kuigi e-pood reeglina ei vii tellimusi ise kohale, vaid kasutab pakkide saatmisel postiteenuse pakkujat, vastutab tarbijal probleemide tekkimisel ikkagi kaupleja ehk kauba müüja. Paki tarbijani jõudmise eest vastutab kaupleja, sest tarbija on transpordi eest tasunud e-poele ning e-pood sõlminud transpordiettevõttega lepingu.
Seega tuleb ostjal saadetisega tekkinud probleemide korral pöörduda paki saatja ehk e-kaupleja poole. Juhul, kui tarbija on valinud ise omal algatusel kauba transpordi ning tasunud paki saatmise eest otse postiteenuse pakkujale, vastutab tarbija eest postiteenuse pakkuja.
E-kaupleja peab raha tagasi maksma 14 päeva jooksul, kuid põhjendatud kahtluse korral võib tagasimaksega viivitada.
Selleks, et kasutada internetist ostmisel seaduslikku 14-päevast taganemisõigust, tuleb teha kauplejale taganemisavaldus. E-kauplejal on kohustus tagastada tarbijale raha 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist.
Kui tarbija teeb taganemisavalduse ühel päeval, kuid postitab toote alles mitu päeva hiljem, on kauplejal õigus põhjendatud kahtluse korral tagasimaksega viivitada, kuni kaup on temani jõudnud või tarbija on esitanud kauba postitamist kinnitava tõendi.
Kui e-pood jätab tarbija teavitamata 14-päevasest taganemisõigusest, annab seadus tarbijale lisakaitse.
Kuna tarbijal ei ole interneti vahendusel tehtud ostude puhul võimalik tootega tutvuda nii põhjalikult kui tavalises kaupluses, võib ostust taganeda 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.
Kuigi taganemisõigusest teavitamine on e-poele kohustuslik, leidub kauplejaid, kes seda infot ei avalda. Seega tasub teada, et kui e-poes pole tarbijat taganemisõigusest teavitatud, võib tarbija ostust taganeda 12 kuu pluss 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.