Šveitsi kindlustusselts omandas tehisintellekti arendava Eesti idufirma

Toimetas Carl-Robert Puhm
Copy
Šveitsi kindlustusselts Zurich Insurance Group.
Šveitsi kindlustusselts Zurich Insurance Group. Foto: Pavlo Gonchar/Scanpix Baltic

Šveitsi kindlustusselts Zurich Insurance Group omandas Eesti idufirma Alphachati, kes tegeleb suhtlusroboti arendamisega.

Neli aastat tagasi Tallinnas asutatud Alphachat on ettevõte, kelle juturobot mõistab inimese loomulikku keelt, tuvastab kliente ja pakub nende küsimustele isikupõhiseid vastuseid.

Šveitsi kindlusselts ütles pressiteates, et omandas Alphachati, kuna soovib katta klientide nõudlust isikupärastatud teenuste järele ööpäevaringselt. Alphachati omandamine tugevdab Zurich Insurance Groupi teatel märkimisväärselt nende tehisintellekti võimekust.

Alphachati tegevjuht Indrek Vainu ütles, et Alphachat aitab Šveitsi kindlustusseltsi digipöörata. «Kliendisuhtlus liigub üha enam digitaalsetele platvormidele. Meil on hea meel liituda kindlustusselts Zürichiga nende digitaalse ümberkujundamise teekonnal.»

Vainu lisas, et tootearendus jääb Eestisse edasi. «Meie esmaklassilisele meeskonnale ja tugevale tootele tuginedes, on Zürich otsustanud Eestis käivitada tarkade automatiseeritud sõnumite tippkeskuse, kus keskendume tehisintellektil põhinevate sõnumite automatiseerimise lahenduste loomisele Zürichi klientide jaoks üle kogu maailma,» ütles Vainu.

Tehingu rahalisi üksikasju osapooled ei avaldatud. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles