Laulja ja näitleja Selena Gomez omandas osaluse iduettevõttes Gopuff, mis pakub toidukaupade kojuvedu pimepoodidest.
Selena Gomez usub Bolti ärimudelisse
Eestis pakub analoogset teenust idufirma Bolt, kes käivitas sel sügisel teenuse nii Tallinnas kui ka Tartus.
Gopuffi suurimaks konkurentsieeliseks USA turul peetakse omaenda pimepoodide olemasolu, mis võimaldavad neil hoida tarnekulud ja -ajad hoida madalamad jaekettidest toitu kullerdavatest konkurentidest, kirjutab Fortune.
Gomeze sõnul oligi kiire tarneaeg üheks põhjuseks, mis teda investeerima ajendas. «Esimest korda kuulsin Gopuffist ühel õhtul, kui veetsin kodus sõpradega aega. Meil oli poest midagi vaja, aga keegi ei tahtnud autosse hüpata ja sõitma minna. Siis aga soovitas keegi Gopuffi. Olin üllatunud, kui kiiresti meie tellimus kohale jõudis,» rääkis Gomez Fortune'ile. «Pärast seda hakkasin üha enam kuulma nende nime ning kaubamärki,» lisas Gomez.
Kui Bolti väärtust hinnati pärast viimast rahastusvooru üle 4 miljardi euro suuruseks, siis märksa suuremal USA turul tegutseva Gopuffi on hinnastatud 13 miljardit euro suuruse lipikuga.
Kuigi Gomez keeldus oma investeeringu summat avaldamast, ütleb Gopuffi juhtkond, et lisaks rahalisele osalusele saab Gomezest Philadelphias asuva idufirma strateegiline partner.
2013. aastal asutatud Gopuff nimetab end kiirete vajaduste ettevõtteks, mis tarnib 24 tundi ööpäevas ja 7 päeva nädalas klientideni kõiki esmatarbekaupu. Gopuffi on 550 pimeladu USAs ning hiljuti laieneti ka Ühendkuningriiki. Ettevõte lubab, et nende kullerid toimetavad kauba kliendini alla 30 minutiga.