Eestiski tegutsev Leedu rõivamüüja Apranga Group ootab 2022. aasta müügituluks 290 miljonit eurot, 28 protsenti rohkem kui tänavuseks prognoositud aastakäive.
Apranga kavatseb tuleval aastal käivet üle veerandi võrra kasvatada
Ühtlasi kavatseb ettevõte tuleval aastal investeerida 2–5 miljonit eurot, et renoveerida või avada 6–10 kauplust, teatas Apranga börsile.
Grupil oli novembri seisuga 171 kauplust, millest 102 asuvad Leedus, 46 Lätis ja 23 Eestis. Kaupluste pindala on kokku 92 900 ruutmeetrit, mida on 0,6 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.
Möödunud aastal teenis rõivamüüja 204,2 miljonit eurot käivet, aastavõrdluses 17,6 protsenti vähem. Maksueelne kasum kahanes samal ajal 48 protsenti 5,7 miljonile eurole.
Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull & Beari ja Stradivariuse tooteid.