Smart-ID kasutamisel esineb probleem, mille saab ise lahendada

PM Majandus
Copy
Smart-ID/Mobiil-ID illustratiivne foto
Smart-ID/Mobiil-ID illustratiivne foto Foto: Marko Saarm

Audentimislahenduse Smart-ID kasutamises Androidi seadmetega esineb osadel kasutajatel tõrkeid. Tarkvara arendava SK ID Solutionsi teatel saavad kasutajad probleemist ise jagu.

«Hetkel on probleeme Androidi PIN-i märguannetega Smart-ID rakenduse uues versioonis,» teatas tarkvara arendav SK ID Solutions kodulehel.

SK ID Solutionsi juhatuse liige Liisa Lukin selgitas Postimehele, et rakenduse viimases versioonis oli tarkvaraviga, mistõttu ei jõua PINi küsiv automaatteavitus kasutajani. Lukin kinnitas, et viga puudutab vaid neid kasutajaid, kes jõudsid lühikese aja jooksul alla laadida rakenduse viimase versiooni. Praeguseks on vigase uuenduse pakkumine Google Play rakendusepoes peatatud.

Lukini teatel saavad probleemse tarkvara alla laadinud inimesed vea ise ära parandada. Piisab sellest, kui rakendus pärast uuendust käsitsi avada. Kui see probleemi ei lahenda, tuleks läbi rakenduse rippmenüü teha automaatteavituste lähtestamine.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles