E-kaubandusettevõtte PHH Grupi musta reede ennustused pidasid paika – Eesti, Läti ja Leedu e-platvormide, sealhulgas Kaup24 ja Hansaposti reedesed tellimused olid ajaloo suurimad.
Ennustus sai tõeks: must reede lõi Baltikumi internetikaubamajade müüginumbrid lakke
«Kõigi kolme Balti riigi müügirekordid tunnistavad, et e-kaubandus on saanud oluliseks ostude tegemise kohaks ja pälvinud tähtsa koha inimese igapäevaelus,» ütles Kaup24 ja Hansaposti omava PHH Grupi tegevjuht Dainius Liulys.
Kaup24 ja Hansaposti ostukeskonnas tehti möödunud mustal reedel enam kui 12 000 tellimust, mida on üle 30 protsendi rohkem kui aasta tagasi musta reede ostupühal. Ühtlasi ületasid Kaup24 ja Hansapost oma aastataguse kõigi aegade müügirekordi, milleks oli 9100 tellimust.
Kaup24 ja Hansaposti musta reede populaarsemad tootekategooriad olid kodumasinad, mänguasjad, kosmeetika, rõivad ja jalatsid, kodusisustustooted ja kodukaubad. 2020. aasta musta reede tulemustega võrreldes kasvas kodusistuse müük 150 protsenti, rõivaste ja jalanõude oma 80 protsenti, mänguasjade ja kodutarvete tellimus 50 protsenti ning kosmeetika ja kodutehnika oma 30 protsenti.
Toodetest olid menukamad robottolmuimejad ja kohvimasinad, tõukerattad, grillid, parfüümid, mänguasjadest interaktiivsed lelud, õhupliiatsid, Lego klotsid, samuti elektroonilised hambaharjad ja juhtmevabad kõrvaklapid. Nimetatud toodete müügid edestasid 2020. aasta musta reede populaarsema kineetilise liiva ja nutikella.
Kokku registreeriti mustal reedel PHH Grupi e-platvormidel ligi 60 000 tellimust.