Tarbijate kindlustunne langes novembris

BNS
Copy
Tarbijate kindlustunde vähenemine annab tunda ka kaubanduses.
Tarbijate kindlustunde vähenemine annab tunda ka kaubanduses. Foto: Mailiis Ollino

Konjunktuuriinstituudi andmeil langes tarbijate kindlustunne oktoobrikuu -8 punktilt novembris -12 punktile, aasta varem oli näitaja -24 punkti juures.

Hinnang riigi majanduslikule olukorrale järgneva 12 kuu jooksul langes novembris -7 punktilt -18 punktile, aasta varem oli näitaja -29 punkti.

Tarbijate hinnang perekonna majanduslikule olukorrale järgneva 12 kuu jooksul langes eelneva kuuga võrreldes ühe punkti võrra -5 punktile, mullu novembris oli näitaja 1 punkt.

Säästmise tõenäosuse hinnang järgmise 12 kuu jooksul tõusis oktoobrikuu 7 punktilt 15 punktini, aasta tagasi oli indikaatori näit -3 punkti.

Eesti Konjunktuuriinstituut avaldab igakuiselt konjunktuuribaromeetrid, mis näitavad küsitluse positiivsete ja negatiivsete vastuste protsentide vahet. Kindlustunde indikaator on Euroopa Komisjoni kasutatav baromeetri sünteesindikaator.

Tagasi üles