Kepler Cheuvreux: Volkswageni aktsial on tõusuruumi

Romet Kreek
, majandusajakirjanik
Copy
Volkswageni aktsial on tõusuruumi üle 50%
Volkswageni aktsial on tõusuruumi üle 50% Foto: imago images/Susanne Hübner/Scanpix

Maaklerfirma Kepler Cheuvreux usub jätkuvalt, et Volkswagenil on kõige parem pikaajalisem elektrifitseerimise strateegia, kirjutab Swedbank Marketsi spetsialist Rainer Saad.

Analüütikud kirjutavad, et lühiajaliselt mõjutab ettevõtet pooljuhtide puudus. «Ootame järjestikulist paranemist, aga näeme 4. kvartalis kõrgemate hindade ja paremate kasutusmäärade kombinatsiooni, eelkõige tänu kogunenud tellimustele,» kirjutavad nad ja lisavad, et seega on neljandas kvartalis oodata paremaid marginaale ning 2021. aasta finantseesmärgid selgelt saavutatavad.

«Kuna me näeme, et pooljuhtidega on olukord mõnevõrra paranemas, siis prognoosime, et mahud suurenevad neljandas kvartalis järk-järgult, eriti premium tootemarkide puhul,» kirjutasid Kepler Cheuvreux analüütikud Volkswageni kohta käivas analüüsis.

Nende hinnangul peaksid tugev tootevalik ja hinnakujundus mõjutama marginaale positiivselt. «Meie andmetel on Volkswagen pidanud pooljuhtide tarneprobleemide tõttu tootmata jätma sel aastal 800 000 sõidukit,» lisasid nad.

Tõsteti prognoose

Arvestades akutoitega elektriautode (BEV) kiirendatud kasutuselevõttu, on endiselt saavutatav eesmärk 6% globaalsest BEV turust.

«Kuid see sõltub samuti pooljuhtide kättesaadavusest,» lisavad nad. Kuna kolmanda kvartali numbrid tõid positiivseid üllatusi, siis tõstsid nad 2021 ärikasumi prognoosi 18,3 miljardilt eurolt 18,5 miljardi euroni, mis tähendab 6,7% marginaali.

«Meie vaba rahavoo prognoos liigub üles, 15,3 miljardilt eurolt 15,4 miljardi euroni,» kirjutati prognoosis.

Aktsial tõusuruumi üle 50%

Kepler Cheuvreux kordas Volkswageni aktsiale osta-soovitust ja hinnasihti 285 eurot.

Soovituse juures toob Kepler Cheuvreux ära ka kaks peamist riski: diisliskandaaliga seoses lahendamata õigusvaidlused ning majanduslangus Hiinas või Euroopas, mis mõjutaks negatiivselt kontserni mahtusid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles