Lahinguteks loodud auto kohandati tsiviilkasutamiseks
Teises maailmasõjas asendas Jeep hobuseid, mida oli sajandeid luureks või kaubaveoks kasutatud. Kuid sõja lõpus 1945. aastal avaldas Willys 20-leheküljelise kataloogi fotodega, kus Willys MB sai kohandada tsiviilkasutuseks.
Kuulus Jeepi radiaatorivõre
Seitsme vertikaalse õhuvõtuavaga radiaatorivõre on iga Jeepi iseloomulik tunnus, nagu ka stiliseeritud kaubamärk ise. Kuid see pole alati nii olnud. Willys kasutas sõjaaegsete autode jaoks algselt keevitatud radiaatorivõresid ja Ford paigaldas üheksa vertikaalse õhuvõtuavaga stantsitud võre, et detaili valmistamine oleks odavam ja tehnoloogiliselt lihtsam. Sõja lõpul vähendas Willys avauste arvu seitsmeni ja patenteeris need võred oma kaubamärgiks.
Jeep on mitmeotstarbeline
Lisaks sõjalistele missioonidele said Jeepi autod pärast sõda Ameerika perede lahutamatuks kaaslaseks, kui nendega sõideti mööda linna, poodi, tööle või lastega kooli. Lisaks täitis Jeep ka veoki otstarvet, muutudes sageli mobiilseks keevitusseadmete laadimisjaamaks või neljarattaveoga traktoriks.
Ainus täielikult eemaldatavate ustega sõiduk
Sõjaliste missioonide ajal puudus algsetes Jeep Willys MB autodes uks väga lihtsal põhjusel: sõdurid said nii mugavalt autosse või sealt välja. Seda 80 aastat vana tehnoloogiat kasutatakse tänapäevani. Jeep Wrangleriga sõitjad saavad loodusesse minnes ise uksed ära võtta ja nii ümbritsevat vahetult kogeda.
Venekeelsed väljendid Ameerika reklaamis
Jeepi reklaamidel on olnud algusest peale omapärane stiil. Willys Overland avaldas juba sõja ajal Jeepi sõjastseenidega reklaame, kuigi siis vaid armeele mõeldud autosid ei saanud veel osta. Autosid tutvustati kirjeldustega nagu näiteks «Like a bat out of hell!» («väga nobe»), samuti venekeelseid väljendeid nagu «Zamechatelno!» («hämmastav, suurepärane») Nii reageerisid Vene sõjaväelased esimestele oma käsutusse saadud Jeepi autodele ja ameeriklased võtsid need vaimustunud hüüded oma turunduses kasutusele.