Kui elektrirataste tootja Ampler on iduettevõtete kauplemisplatvormil Funderbeam olnud tõeline edulugu, siis toidu- ja joogisektori firmades osaluse hankimised on lõppenud investorile sageli pettumusega. Joogitootja Punch Club tegevjuhi Kristjan-Walter Kase hinnangul on varasemate projektide ebaõnnestumised pannud sektori mainele tõsise põntsu ning teinud investorid joogitootjate suhtes väga ettevaatlikuks.
Tellijale
Punch Club: Funderbeami häda on selles, et seal pole mahte
Kristjan-Walter Kask, Punch Club on järjekordne joogitootja Eesti joogitootjate lõpmatu pikas nimekirjas. Mis põhjusel peaks teie toode jõudma poekorvi, aga konkurent jääma riiulile?
Põhjusel, et start-upina teeme me toodet, mida varem pole turul olnud. Kui poeriiulist rääkida, siis seal pakume kliendile võimalust soetada väga kvaliteetseid kokteile kodus tarbimiseks. Lubame, et inimene saab vähemalt sama hea kokteili, kui talle baaris käsitsi valmistatakse. Lihtsalt garneeri ära, lisa jääd ja ongi olemas. See on kontseptsioon, mis ka SPARi jaeketi kõige rohkem erutab.
Seda kvaliteedi juttu räägivad kõik tootjad. Miks peaks keegi teie juttu uskuma?