Riik otsib hankega Ruhnu liinile uut laevavedajat

Jaano Martin Ots
, toimetaja
Copy
Kui kiirkatamaraan Runö 2012. aastal vette lasti, arvati ekslikult, et ruhnlaste ühendusprobleemid mandriga on murtud. Suuremaid ja väiksemaid probleeme on jätkunud ka tänaseni, kui transpordiamet kuulutas välja uue hanke järgmise vedaja leidmiseks.
Kui kiirkatamaraan Runö 2012. aastal vette lasti, arvati ekslikult, et ruhnlaste ühendusprobleemid mandriga on murtud. Suuremaid ja väiksemaid probleeme on jätkunud ka tänaseni, kui transpordiamet kuulutas välja uue hanke järgmise vedaja leidmiseks. Foto: Urmas Luik

Transpordiamet saatis sel nädalal seitsmele potentsiaalsele pakkujale ettepaneku teha hinnaettepanek avaliku teenindamise otselepingute sõlmimiseks Ruhnu laevaliinidel.

Transpordiamet ootab pakkumusi hiljemalt 1. detsembri tööpäeva lõpuks. Hanke tulemusena sõlmitakse Ruhnu liinileping neljaks aastaks ehk tuleva aasta 1. maist kuni 2026. aasta 31. maini, teatas amet.

Kehtiva lepingu kohaselt teenindab Ruhnu liini AS Kihnu Veeteed reisikatamaraaniga Runö, novembrist lõpeb lepingujärgne navigatsioonihooaeg ning laev seisab Nasval talvekorteris. 

Transpordiamet korraldab parvlaevadega regionaalset reisijatevedu Saaremaa, Hiiumaa ja Ruhnu saarega ning tellib sellega seoses erinevatelt ettevõtjatelt veoteenust Virtsu–Kuivastu, Rohuküla–Heltermaa, Sõru–Triigi, Pärnu–Ruhnu, Munalaid–Ruhnu ja Roomassaare–Ruhnu liinil. 

Suurima reisijatemahuga liinid Saaremaa ja Hiiumaa on riigi suurosalusega AS Tallinna Sadama tütarettevõtte TS Laevad käes, väiksematel liinidel toimetavad Kihnu Veeteed ja Tuule Liinid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles