Piletilevi: segased sõnumid pärsivad sündmuskorraldajate tegevust

PM Majandus
Copy
Piletilevi pilet.
Piletilevi pilet. Foto: Dmitri Kotjuh

Meelelahutusürituste piletite ostukeskonna Piletilevi teatel pärsivad teadmatus ja segased sõnumid nii sündmuskorraldajate tegevust, mõjutavad piletimüüki kui ka hoiavad piletiostjaid umbusksetena.

«Kui aastate jooksul alustasid sündmuskorraldajad piletimüügiga 3-6 kuud enne toimumisaega, siis nüüd alustavad korraldajad kodumaiste artistide sündmuste müügiga viimasel minutil. Nii on novembri esimese dekaadi seisuga kõik ootel – mida toovad lähinädalad ning kas jõulud tulevad,» selgitas Piletilevi Groupi juhatuse liige Jaanus Beilmann.

Ta lisas, et Balti riikide piletimüügist on näha, et suurim mõju ürituste planeerimisele on selgel kommunikatsioonil ja sektori koordineerimisel.

«Leedu teatas juba maikuus, et sündmustele lubatakse suvel ainult vaktsineeritud. Mõningase kriitika ja nurinaga vastu võetud teadmine andis aga Leedu korraldajale selged piirid ja hinnatava tarbijamahu,» rääkis Beilmann. Tema sõnul kinnitavad Piletilevi müüginumbrid Leedus suvest alates stabiilset tarbimishuvi.

Eestis aga on olukord läinud hapuks. «Eesti sündmussektorit iseloomustab aktiivne suvi, s.h 2019. aasta tasemel juulikuu, kuid alates augustist on müük vibreerivate sõnumite tõttu pidevas langustrendis. Teadmatus, otsustamatus ja segane kommunikatsioonivoog hoiavad nii korraldajaid kui ka tarbijaid ebakindlana,» nentis Beilmann.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles