Jaekaubandussektorit raputavaid töötingimusi pakkuva Saksa odavketi Lidl värbamiskampaania on olnud edukas ja osutunud atraktiivseks teiste jaekettide töötajate jaoks.
Lidli värbamiskampaania meelitas kohale konkurentide töötajad
«Huvi teistest suurematest jaekettidest on olnud üllatavalt suur,» ütles Lidli kommunikatsioonijuht Katrin Seppel. Tema sõnul on peamiste põhjustena toodud välja, et palk ja tasustamise põhimõtted on motiveerivad ja läbipaistvad, samuti iga-aastane garanteeritud palgatõus ning tervisekindlustus.
Värbamine on veel pooleli ja sellel nädalal alustati kandidaatide intervjuudega. Juba praegu ollakse aga kindlad, et neljas Eesti linnas saab värvatud üle 800 poetöötaja. Lidlis ongi vaid üks ametikoht – poetöötaja. Kõik poetöötajad täidavad kordamööda kõiki ülesandeid nii müügisaalis, kassas kui küpsetusahju ees.
«Kauplused avatakse siis, kui kõik poetöötajad on läbinud põhjaliku teoreetilise ja praktilise koolituse,» lisas Seppel, jättes kaupluste avamiskuupäeva veel välja ütlemata.