Võimalik uus edutegur: virtuaalne kollektivism
Anu-Mall Naarits märkis, et ühe arvatava nihkena senistes trendides võiks tänavu ennustada ka nende ettevõtete populaarsust kiitmiste edetabelis, kes on suutnud luua töötajatega tugevama virtuaalse kontakti. «Kui varem vajasid inimesed paindlikkust, et teha tööd ka kodust, siis nüüd ilmselt teenivad plusspunkte need organisatsioonid, kes inimesi üks koju ei ole unustanud, vaid on suutnud nad kaasata enesearengu programmidesse, virtuaalsetesse ühistegevustesse jpm.»
Kõik võiks leida midagi, mille eest oma tööandjat kiita
Naarits kutsus kõiki Eesti töötajaid hoolikalt mõtlema, kas tema töökohas, tema tööandja juures, on midagi sellist, midagi erilist, miks ta tahaks seda organisatsiooni ka teistele töökohana soovitada. «Olge julged, sest läbi meie kiituste kujundame me endi homset töökeskkonda,» märkis ta.
Kiida Tööandjat kampaaniat viib läbi Marketingi Instituut koostöös CV Keskuse ja ajakirjaga Director. Oma kiituse saad jätta veebilehel, kuid seda võib ka teha uudiste kommentaarides.
Kogu novembrikuu kestva kampaania käigus kiitusi koguvad organisatsioonid saavad edasi kandideerida 2022 Unistuste Tööandja tiitlile, mis kuulutatakse välja järgmise aasta veebruaris.