Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Apranga jaemüük Eestis tõusis oktoobris 8,9 protsenti

Copy
Apranga kauplus.
Apranga kauplus. Foto: Apranga Group

Ka Eestis tegutseva Leedu rõivamüüja Apranga jaekäive tõusis oktoobris aastavõrdluses 0,4 protsenti 22,9 miljoni euroni, Eestis tõusis jaemüük samal ajal 8,9 protsenti.

Oktoobris tõusis ettevõtte jaemüük Leedus 10,3 protsenti, ent Lätis kahanes 26,9 protsenti, teatas rõivamüüja börsile. Läti tulemusi mõjutasid COVID-19 kriisist tulenevad piirangud.

Tänavu esimese kümne kuuga kasvas grupi jaekäive 4,5 protsenti 181,1 miljoni euroni. Samal perioodil kasvas jaemüük Leedus 13,2 protsenti ja Eestis 4,9 protsenti, Lätis aga kahanes 13,2 protsendi võrra.

Grupil on praeguse seisuga 171 kauplust, millest 102 asuvad Leedus, 46 Lätis ja 23 Eestis. Kaupluste kogupindala on 92 900 ruutmeetrit, mida on 0,6 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.

Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull & Beari ja Stradivariuse tooteid.

Tagasi üles