Sel suvel ka Eestis tegevust alustanud Saksamaa moe- ja elustiili veebiplatvorm Zalando teenis kolmandas kvartalis 9,8 miljonit eurot konsolideeritud ärikasumit (EBIT), 12 korda vähem kui möödunud aasta samal ajal, mil EBIT ulatus 118,2 miljoni euroni.
Zalando kvartali ärikasum kukkus aastaga 12-kordselt
Samas pandeemia-eelse 2019. aasta sama kvartaliga võrreldes kasvas ärikasum 55,6 protsenti, teatas Zalando. Kolmanda kvartali käive kasvas aastaga 23,4 protsenti ja kahe aastaga 50,1 protsenti, pea 2,3 miljardi euroni.
Platvormil tehtud tellimuste maksumuste kogusumma kasvas aastaga 25,3 protsenti ja 2019. aastaga võrreldes 63 protsenti, 3,1 miljardi euroni. Aktiivsete kasutajate arv kasvas aastaga aastaga 30,1 protsenti, ulatudes kolmanda kvartali lõpuks 46,3 miljonini.
Zalando finantsjuhi David Schröderi sõnul on ettevõttel hea meel näha tugevate näitajate jätkumist ka kolmandas kvartalis, mis on esimene terviklik kvartal, mil majandus on olnud taasavatud. «Olenemata kasvavast inflatsioonist ja ebakindlusest tarneahelas oleme veendunud, et saavutame aastale seatud väljavaated,» lisas Schröder.