Coca-Cola teatas esmaspäeval, et ostab 5,6 miljardi dollari eest kogu spordijookide ettevõtte BodyArmori.
Coca-Cola ostis hiigelsumma eest spordijookide tootja
Karastusjookide hiid ostis 2018. aastal 15 protsenti BodyArmorist ja jätkab ettevõtte haldamist eraldi üksusena Põhja-Ameerikas.
Üks BodyArmori omanikest oli kuulus korvpallur Kobe Bryant, kellest sai aastal 2013 ettevõtte suuraktsionär.
«BodyArmor on viimasel kolmel aastal olnud süsteemile heaks täienduseks ja ettevõte on tegelenud pideva innovatsiooniga jookide ning tervise- ja heaolutoodete valdkonnas,» ütles Coca-Cola Põhja-Ameerika üksuse juht Alfredo Rivera.
BodyArmor on praegu suuruselt teine spordijookide tootja, mille aastane käive on 1,4 miljardit dollarit.
BodyArmori kaasasutaja ja juhatuse esimees Mike Repole ja president Brent Hastie jäävad firmasse edasi ning oodata on «plahvatuslikku nõudlust» kõrgema kvaliteedi spordijookidele.
Austusavaldusena 2020. aastal helikopteriõnnetuses hukkunud korvpallurile ja osanikule Bryantile ütles Repole: «Kui poleks olnud Kobe Bryanti visiooni ja usku, poleks BodyArmor saavutanud sellist edu. Ma ei saaks olla õnnelikum, olles osa Coca-Cola perest ja suunates pilgud tulevikku.»