Päevatoimetaja:
Sander Silm

Elroni rongid sattusid raudteeremondi tõttu tupikusse (3)

Copy
Elroni rong.
Elroni rong. Foto: Marianne Loorents

Täna hommikul jäid Balti jaama suundunud Elroni reisirongid mitukümmend minutit hiljaks ja ootasid üksteise järel raudteel rivis. Välistada ei saa, et sarnane stsenaarium kordub ka lähipäevadel. 

Eesti Raudtee teatel tekkis esmaspäeva hommikul Balti jaama lõigule pudelikael, sest käimas on ulatuslik raudtee-ehitus, mis piirab rongide läbilaskevõimet. 

«Tänahommikused hilinemised olid seotud Balti jaamas toimuvate suurte töödega, kus väljavahetamisel on terve liiklusjuhtimise süsteem. Hilinemise tingis asjaolu, et Balti jaamas mindi alates tänasest üle ajutisele liikluse käsitsi juhtimisele. Kuna täna oli esimene päev, siis tuli mängu ka inimlik faktor,» selgitas Eesti Raudtee kommunikatsioonijuht Monica Lilles.

Elronile, kes pidi niigi tänasest läänesuunalist rongiliiklust hõrendama, olukord ei meeldi. «Me ikkagi eeldame, et kui meil on graafik, siis saame ka selle järgi sõita. Täna oli tõesti probleeme, loodame, et homme ei ole. Kui neil on pikemaajalised mured, siis ma eeldan, et Eesti Raudtee poleks pidanud sellist sõidugraafikut kinnitama,» kommenteeris Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo Postimehele.

Hilinemisi ei saa välistada ka edaspidi

Eesti Raudtee sõnul peaks liiklusjuhtimine homme olema sujuvam, kuid hilinemisi välistada ei saa. «Teeme kõik endast oleneva, et hilinemisi oleks võimalikult vähe,» ütles Lilles.

Siiski tuleks Eesti Raudtee kommunikatsioonijuhi sõnul reisijatel selleks valmis olla. «Ehituse ajal võib liiklusgraafikutes probleeme tulla. Hea on, kui reisijad jälgivad Elroni kodulehte. Selliseid asju võib ette tulla, aga me teeme kõik võimaliku, et hilinemisi ei tuleks,» kordas Lilles.

Kui järgmistel päevadel hilinemisi vältida ei õnnestu, võidakse sõidugraafikud uuesti üle vaadata. «Eks selline arutelu käib meil kliendiga pidevalt. Praegu me seda vajadust ei näe,» hindas Lilles. 

Elron sõidab esialgu edasi täna kehtima hakanud sõiduplaani järgi. «Kui on graafik, siis tuleb ikka selle järgi sõita. Ja kui nii ei saa sõita, siis tuleb teha teistsugune graafik,» kommenteeris Kongo.

Tagasi üles