Apranga kasum kasvas 52 protsenti

BNS
Copy
Apranga kauplus.
Apranga kauplus. Foto: Apranga Group

Ka Eestis tegutseva Leedu rõivamüüja Apranga 2021. aasta kolme kvartali jaekäive kasvas aastavõrdluses 5,1 protsenti 158,2 miljoni euroni ning kontsern teenis 8,2 miljonit eurot maksueelset kasumit, 51 protsenti enam kui 2020. aastal.

Võrreldes 2019. aastaga müügitulu vähenes 9,8 protsenti, kuigi kasumit teeniti endiselt rohkem kui toona, mil maksueelne kasum ulatus 7,3 miljoni euroni, teatas Apranga börsile.

Kontserni üheksa kuu kulumieelne ärikasum (EBITDA) ulatus 23,2 miljoni euroni, ületades mulluse taseme 8,5 protsendiga.

Kõik Apranga kontserni Leedu poed suleti COVID-19 leviku tõttu mullu 16. detsembril. Alates 15. veebruarist olid poed avatud teatavate piirangutega. Alates 29. maist on Leedus kõik poed avatud.

Lätis suleti koroonaviiruse leviku tõttu poed 19. detsembrist. Alates 7. aprillist olid poed avatud teatavate piirangutega ning alates 3. juunist on Lätis kõik poed avatud.

COVID-19 leviku tõttu suleti Apranga kontserni Eesti poed 11. märtsil ning taasavati 3. mail. Grupi teatel on olnud nendel sulgemistel ettevõtte käibele märkimisväärne mõju.

Grupil oli septembri seisuga 172 kauplust, millest 101 asuvad Leedus, 46 Lätis ja 25 Eestis. Kaupluste pindala on 91 900 ruutmeetrit, mida on 1,7 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.

Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull & Beari ja Stradivariuse tooteid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles