Rimi suurendas Lätis enne Lidli poodide avamist turunduskulutusi. Enne seda sündmust kohendati veidi ka hindu.
Rimi tõstis Lätis enne Lidli tulekut reklaamikulutusi
Poodide kulud kasvasid palgatõusu, elektri hinnatõusu, veebipoodi laiendamise ja poevõrku investeeringute tõttu. Jätkuvalt avaldas tulemustele mõju koroona, kirjutas Rimi omanik ICA kvartaliaruandes.
Rimi Balti käive kasvas kolmandas kvartalis aastatagusega võrreldes 8,8 protsenti. Müügikasvu vedas suurem koguseline müük, kuid mingil määral ka hinnamuutused. Ärikasum kasvas vaid 2,1 protsenti.
Eestis kasvas Rimi müük 7,8 protsendi võrra, 101,8 miljoni euroni. Lätis kasvas müük 8,2 protsenti ehk 211,6 miljoni euroni ja Leedus 11,2 protsenti ehk 97 miljoni euroni.
Rimi veebipoe müük kasvas kolmandas kvartalis järsult, kuid tulemustele see mõju ei avaldanud. Kolmes Balti riigis oli veebipoe käibe kasv aastavõrdluses 3,8 miljonilt eurolt 8,4 miljoni euroni, kuid e-müügi osa kogumüügis kasvas vaid ühelt protsendilt kahele.
Lidl avas 7. oktoobril Lätis 15 poodi, mille esimest mõju saab näha alles neljanda kvartali tulemustes