Duo Media Networks tõusis Eesti suurimaks tele- ja raadioettevõtteks

Copy
Duo Media Networksi juht Jüri Pihel.
Duo Media Networksi juht Jüri Pihel. Foto: Tairo Lutter

Eelmise aasta oktoobris loodud Duo Media Networks OÜ jõudis oma esimese kuue tegevuskuuga 520 000 euroga kasumisse.

«Viimase poole aasta jooksul on toimunud meie ettevõttes palju muutusi, sest lisaks sisemiste struktuuride ümberkorraldamisele lahutasime ka oma tegevused Postimees Grupist. Lisaks telekanalitele ostsime välja ka raadiojaamad ja Kids Network Televisioni koos endiste Sonyle kuuluvate telekanalitega,» kirjeldas Duo Media Networksi juht Jüri Pihel.

«Juba esimese kuue kuu jooksul õnnestus meil ka peamine eesmärk viia Kanal 2 jälle Eesti vaadatuimaks kommertskanaliks ning muuta Duo Media Networks suurimaks tele- ja raadioettevõtteks Eestis. Lisaks on hea tõdeda, et Covid-19 mõju televisiooniäris olid ajutine, kuna mõju teleri vaatamisele oli tänu kodusele eluviisile positiivne ja reklaamiandjad kohanesid olukorraga kiiresti,» lisas Pihel.

Ka sel majandusaastal on Duo Media Networks tugevdanud oma positsiooni meediamaastikul ning telekanalite kõrval kasvatanud ka oma raadiojaamade kuulatavust, tõustes päevas kuulatavuselt esimeseks raadiogrupiks Eestis. Kõige kuulatavam päevane kommertsjaam Eestis on Elmar ja nädala kõige kuulatavam venekeelne kommertsjaam on Narodnoje Radio. 

2020/2021 majandusaastal (16. okt 2020 kuni 30. aprill 2021) moodustas Duo Media Networksi müügitulu 5 186 576 eurot ning ärikasum oli 519 260 eurot. Keskmine töötajate arv majandusaastal oli 32 töötajat.

Duo Media Networks on Baltikumi suurim televisiooniettevõte, sellele kuulub 14 telekanalit 30 riigis ja kuues keeles, sh Kanal 2, Duo 4, Duo 5, Kidzone TV, Kidzone+, Duo 3, Duo 6, Filmzone, Eesti Kanal, Smartzone, OSN Kidzone TV jt. Ettevõttele kuulub Eestis ka viis raadiojaama – Kuku, Elmar, MyHits, DFM ja Narodnoje Radio.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles