2020. aastal turustas 19 protsenti ettevõtteist oma tooteid veebilehe või äpi kaudu. Veebimüügi osakaal oli ettevõtete müügitulust 6 protsenti, millest 3 protsenti moodustas müük eraisikutele ning 3 protsenti müük teistele ettevõtetele ja avaliku sektori asutustele. E-kaubandusturu veebilehtede kaudu turustas oma tooteid 5 protsenti ettevõtteist. Uuringu metoodika järgi nimetatakse veebimüügiks veebipoe või e-vormi kaudu tehtud tellimusi. Veebimüügi alla loetakse ka müüja suhtevõrgu (extranet) või mobiilsete seadmete rakenduste (äppide) kaudu tellimuste täitmist. Veebimüügina ei lähe aga arvesse sotsiaalmeedia kanalites, näiteks Facebookis, turustamine.
Valdavalt turustasid ettevõtted oma tooteid Eestis, 8 protsenti ettevõtteist Euroopa Liidu (EL) liikmesriikides ja 4 protsenti väljaspool liitu.
EDI-kanalite kaudu müüs eelmisel aastal oma tooteid 6 protsenti ettevõtteist ja sel viisil saadud müügitulu moodustas ettevõtete müügitulust 10 protsenti. Enim on e-kaubanduse võimaluste kasutamine kasvanud hulgi- ja jaekaubanduses, töötlevas tööstuses ning veonduses ja laonduses.
Rahvusvahelise võrdluse kohta 2020. aasta andmed veel puuduvad. 2019. aastal püsis Eesti e-kaubandusega ettevõtete pingerea alusel ELi liikmesriikide keskmise juures. Eesti ettevõtetest 17 protsendile andis e-kaubandus enam kui protsendi kogu ettevõtte aasta müügitulust.
Rahvusvahelise võrdluse andmed avaldatakse Eurostati andmebaasis 9. detsembril 2021. Tähelepanu tuleb pöörata sellele, et Eurostati andmebaasis on andmete aastaks märgitud nende kogumise aasta, kuigi e-kaubanduse andmeid küsiti uuringus 2020. aasta kohta.