Populaarne kosmeetikabränd enam kui kahekordistas Eestis kasumit

BNS
Copy
The Body Shopi pood Tallinnas Viru keskuses.
The Body Shopi pood Tallinnas Viru keskuses. Foto: Tairo Lutter

Eestis frantsiisilepingu alusel kaubamärki The Body Shop esindav Bodybalt OÜ käive kasvas mullu aastavõrdluses protsendi võrra 2 miljoni euroni, samal ajal kerkis ettevõtte puhaskasum ligi 2,3 korda 208 000 euroni.

Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 31 inimest ehk sama palju kui aasta varem. Töötajate palgakulu kahanes aastaga aga 14,4 protsenti 287 300 eurole, selgub ettevõtte majandusaasta aruandest. Juhatuse liikmetele ega tegevjuhile palka ega muid tasusid ei makstud.

Juhatus kirjutas aruandes, et 2020. aastal alanud ülemaailmne koroonapandeemia on väga suuresti mõjutanud ettevõtet. Nimelt tuli firmal sulgeda kõik kaubanduskeskustes asuvad poed mullu 27. märtsist kuni 11. maini. Tänu e-poele kogu äritegevus siiski ei peatunud.

Ettevõte taotles töötukassast palgatoetust kogu perioodi kohta summas 39 300 eurot koos sotsiaalmaksudega, mis ka rahuldati. Samuti sai ettevõte osaliselt hüvitist kaubanduskeskuste rentide osas.

Bodybalt OÜ põhitegevuseks on kosmeetikatoodete ja aksessuaaride jaemüük. Ettevõte impordib ise kõik müüdavad tooted ja osutab ka jumestusteenuseid.

Ettevõttel on Eestis kuus jaemüügi kauplust – neli Tallinnas ning üks Tartus ja Pärnus. 2017. aasta lõpus avati ka e-pood.

Bodybalt OÜ emafirma on Soome Bodim Port OY.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles